Wis Skole Versjon 21b, 27.09.2006 |
Endret: 19.12.2006 |
Versjon 21b inneholder noen små feilrettinger av versjon 21a.
Alle |
Ikke utført |
Utført
Karakter |
Nr |
Utf |
Tittel |
Beskrivelse |
1 |
|
Digital eksamen - fil til Fronter (27.09.2006) |
I versjon 21b datert 16.05.2006 så var det en liten feil i kommandoen som kjører overføring av fil fra Wis Skole til Fronter.
Denne feilen er nå rettet. |
2 |
|
Sensors karakterforslag - tips (27.09.2006) |
Tipset som kom opp når en valgte rapporten Sensors karakterforslag, var feil. Det henviste til rapporten Utfall av sensur, skriftlig.
Dette er nå rettet slik at riktig tips blir vist. |
Oppsett |
Nr |
Utf |
Tittel |
Beskrivelse |
3 |
|
E-post adresse til skolen (27.09.2006) |
De nye sensurlistene har felt for e-post adresse til skolen. Denne informasjonen var tidligere vanskelig å finne i Wis Skole da det lå på skjemaet som benyttes for å registrere lisenskoden i programmet.
Feltet er derfor lagt til på skjema Skolen -Generelt og på skjema System - Skoler. |
Rapport |
Nr |
Utf |
Tittel |
Beskrivelse |
4 |
|
GSI Individ, Fil (27.09.2006) |
Eksport av fil til GSI Individ er klargjort for skoleåret 2006-07. |
5 |
|
Sensors karakterforslag - nr på elev (27.09.2006) |
I rapporten Sensors karakterforslag så fins det kolonner både for gruppe og elev-/eksaminandnr. Vi tolket dette slik at kolonnen for elev-/eksaminandnr derfor ikke trengte å inneholde gruppebetegnelsen i tillegg til elevens nr. Etter henvendelse fra noen skoler og samtaler med Utdanningsdirektoratet og fylkesmannen, så har vi fått forståelse for at dette var feil. Vi har derfor endret denne kolonnen til å inneholde både gruppenavn og elevens nr i gruppen. |
6 |
|
VO: Utfall av sensur, muntlig (27.09.2006) |
Udir har ikke rukket å utarbeide nye skjema for Utfall av sensur, muntlig, for VO institusjonene. WIS har vært i kontakt med Udir om å lage et skjema i Wis Skole, og vi har fått tillatelse til å bruke det samme skjemaet som ordinære grunnskoler bruker.
Vi har bare endret litt i teksten i toppen av skjemaet. |
|