Nye nettsider 2012 | Startside | |

Startsiden

Søk

Om nettstedet

Nyhetsarkiv

KundeWeb

Om virksomheten

Ansatte

Blogg

Kompetanse

Prosjekter

Sikkerhet

Vår styrke

Wis i media

Sponsor

Om selskapet

Organisering

Historikk

Kontorer

Reise til WIS

Ta kontakt

Jobbe i WIS

Partnere

Den andre siden ..

Ny versjon av Wis Tiltak

Endret: 14.02.2008  

En gledelig begivenhet for oss i WIS


Fra og med i dag er det mulig å prøve den nye versjon av Wis Tiltak. Versjon 3.0.

Det er for oss gledelig å kunne gå ut i markedet med et forbedret produkt, som er stabilt og som vi kan bygge videre på.

 

Denne versjon bygger på den gamle utgave av Wis Tiltak, men er vesentlig forbedret og stabilisert. Nye funksjoner i Wis Tiltak:

  1. Ny og forbedret tekstbehandler
  2. Nytt opplegg for personalmodulen, register over alle ansatte/deltakere i bedriften
  3. Mulighet for fraværsmeldinger og oversikt
  4. Ny modul for timeføring
  5. Ny modul for tilgangsstyring - Leveres med standard oppsett, men bedriften kan selv skreddersy tilgangene.
  6. Nytt opplegg for lisensering, med prøvetid på 2 måneder.
  7. Forbedret hjelp med videokurser til hver modul både på nettsider og i programmet.

Prosessen fremover er at vi vil kjøre et tett parløp med de bedrifter som har brukt Wis Tiltak for å finne feil og forbedringsmuligheter.

Derfor vil det komme hyppige oppdateringer i de første 2 måneder. Programmet oppdateres via oppdateringsmodulen i Wis Tiltak.

 

Vi ønsker at Wis Tiltak skal legge seg så tett på brukerens hverdag at det virkelig blir et løft og en forbedring av administrative arbeidsprosesser.

 

NB! Gi oss tilbakemeldinger på ting som ikke fungerer eller ting som du mener kan være anderledes.

 

Teamet bak Wis Tiltak ønsker deg lykke til med bruken av Wis Tiltak