Brukerstøtte
Wis Tiltak Versjon 3.0, 06.02.2008
Versjon 3 er vår salgsversjon av Wis Tiltak, og vil bli oppdatert jevnlig med nye funksjoner og korrigeringer.
Verson 3 er den første fullførte versjonen av Wis Tiltak, og inneholder en mengde forbedrede funksjoner og moduler.
Personal og deltaker er slått samme til ansatt, modulen ansatt er sterkt forbedret både med tanke på funksjonalitet og utseende, det er lagt til egen modul for timeføring, diverse søkefunksjoner er forbedret og utvidet, forsiden til ansatte og programmet er forbedret med mer nyttig informasjon, pluss at resten av programmet har gjennomgått en stor forbedring av vitale funksjoner og oversikter.
Område | Tekst | Status |
---|---|---|
Rapporter |
335
Fraværsrapport per deltakerDet er gjort tilgjengelig en fraværsrapport sotert per deltaker i Wis Tiltak. |
Utført |
Rapporter |
334
Fraværsrapport per månedDet er gjort tilgjengelig en fraværsrapport for alle deltakere per måned i Wis Tiltak. |
Utført |
Oppdatering |
358
Ny modul "tilgangsstyring"Det er i denne versjonen blitt opprettet tilgangsstyring slik at administrator kan styre hvem som skal ha full tilgang, lese-/skrivetilgang, kun lesetilgang og lignende i Wis Tiltak. Dette for å holde bedre kontroll over opplysninger til hver enkelt. |
Utført |
Avdelinger |
381
Timeføring på ansatteDet er kommet en egen modul for timeføring for ansatte i bedriften. Her kan arbeidsledere og ledelse føre timer på de ansatte vedkommende er ansvarlig for, i tillegg til egen timeføring. |
Utført |
Backup |
329
Vise tiltaksendringer i historikkDet er kommet historikk på tiltaksendringer per deltaker for bedre oversikt over tidligere tiltak, og endringer gjort i tiltaket. |
Utført |
Backup |
380
Fraværsregistrering på ansatteDet er laget funksjonalitet for fraværsføring og oversikt på den enkelte ansatte i tillegg til standard timeføring (egen modul). Dette inneholder en oversikt og to føringstabeller for fravær, og befinner seg i modulen 'Personal'. |
Utført |
Tiltaksordninger |
6
Redigering av tiltakDet er lagt til funksjonalitet for å redigere/slette/legge til tiltak under oppsett. Her kan brukeren endre eksisterende tiltak, legge til nye tiltak og eventuelt slette tiltak som ikke er i bruk. Her kan man også legge inn gjeldende satser, og registrere antall plasser på valgt tiltak bedriften har tilgjengelig. |
Utført |
Backup |
309
Fjerne deltaker fra velgerDet er lagt til mulighet for å sette en ansatt aktiv / ikke aktiv via valgboks til høyre over personalinformasjon. |
Utført |
Brukeroppsett |
321
Fjerne vedleggEn feil som gjorde at man ikke fikk slettet vedlegg under logg er nå fikset. Vedleggene kan fjernes ved å høyreklikk på vedlegget, og 'Fjern vedlegg'. |
Utført |
Avdelinger |
264
OppgraderingOppdatering av Wis Tiltak via internett er nå aktivert, og nye versjoner kommer forløpende via denne funksjonen. Alle brukere vil fremdeles motta informasjonspost ved større oppdateringer. |
Utført |
Tiltaksordninger |
383
Videohjelp i Wis TiltakDet er blitt lagt til videohjelp i Wis Tiltak for å veilede brukeren enkelt gjennom systemet, og gangen i de forskjellige modulene. Videohjelp kan sees ved å klikke på "tryllestaven" på menylinjen øverst til høyre, og viser video fra den modulen brukeren befinner seg i. |
Utført |